Zwroty i reklamacje

[BANER-WZ]

Odstąpienie od umowy – zwrot towaru

Jeśli kupujesz jako konsument, masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Wystarczy, że w tym czasie prześlesz nam e-mail lub pismo z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.

Nie musisz korzystać z gotowego formularza – wystarczy wiadomość zawierająca:

  • Twoje imię i nazwisko,
  • adres zamieszkania,
  • dane kontaktowe (adres e-mail lub telefon),
  • informację o zakupionym produkcie i numer zamówienia,
  • oświadczenie, że odstępujesz od umowy.

E-mail: kontakt@xm.com.pl


Adres do zwrotu:
Maynard Sp. z o.o.
ul. Katowicka 11,
46-203 Kluczbork
(z dopiskiem „ZWROT”)

Zwracany towar należy odesłać w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia. Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Zwrotu płatności (w tym kosztu dostawy do Ciebie – maksymalnie do wysokości najtańszej opcji) dokonamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu lub potwierdzenia jego nadania. Pieniądze odeślemy w taki sam sposób, w jaki zostały opłacone zamówienie (chyba że ustalimy inaczej).

Pamiętaj – możesz przymierzyć lub sprawdzić produkt, ale jeśli używasz go w sposób wykraczający poza niezbędne zapoznanie się z jego cechami, ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie jego wartości.

Reklamacje – towar niezgodny z umową

Jeśli otrzymany towar ma wadę lub jest niezgodny z umową, masz prawo do:

  • naprawy lub wymiany produktu,
  • a jeśli to niemożliwe lub zbyt kosztowne – możesz żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.

Zgłoszenia reklamacyjnego możesz dokonać mailowo, wysyłając na adres: kontakt@xm.com.pl

W wiadomości podaj:

  • imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i adres zamieszkania,
  • numer zamówienia lub inne dane pozwalające nam zidentyfikować zakup,
  • opis problemu i – jeśli to możliwe – zdjęcia wady,
  • czego oczekujesz: naprawy, wymiany, obniżenia ceny, zwrotu.

Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni i skontaktujemy się z Tobą mailowo.

Jeśli reklamacja zostanie uznana, pokrywamy wszystkie koszty – w tym transport i ewentualny montaż/demontaż.

Adres do zwrotów i reklamacji:
Maynard Sp. z o.o.
ul. Katowicka 11,
46-203 Kluczbork
(z dopiskiem „REKLAMACJA”)

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Infolinia (pon.–pt. 9:00–16:00): +48 664 034 947
E-mail: kontakt@xm.com.pl

Adres korespondencyjny:
Maynard Sp. z o.o.
ul. Wiejska 6,
46-243 Bogacica